niedziela, 9 grudnia 2012

Cappadocia, śniegi, łącznie ponad 18h w autobusie, incepcja i rozkminy, rozmowy o snach kontrolowanych. To była bardzo dziwna wycieczka, pełna marudzeń, ale noc turecka w klubo/hotelu najpiękniej.
Smutno, że moje baterie, które ładowałam tuż przed wyjazdem nie wystarczyły na długo, ale będą zdjęcia Andrei, Jana, Rickiego.

Czym w ogóle jest Kapadocja ?

W ciągu milionów lat wybuchy wulkanów pokryły ten obszar grubymi warstwami popiołów i błota, które skamieniały i zmieniły się w tuf. Ta miękka skała, ukształtowana przez żywioły w fantazyjne stożkowate iglice, zwane baśniowymi kominami, okazała się prawdziwym błogosławieństwem, kiedy mieszkańcy przyjęli chrześcijaństwo. Drążąc w miękkim turfie, tutejsi ludzie budowali potajemne kościoły, domostwa, wręcz całe podziemne miasta, mogące zapewnić schronienie nawet 20 000 osób.


wnętrze jednej z kaplic
a to już ja podniesiona przez kobietę siłacz, koszykarkę - Bibianę Lorenzo

piękne rzeczy w fabryce glinianych wyrobów i nie tylko..

widok z jednego ze wzniesień

tzw. Kapadoccy wartownicy
coś w stylu choinki, tylko, że z niebieskimi okami, edycja turecka



niestety nie wszędzie można było się wdrapać, przynajmniej nie nam..:)


nie mam pojęcia jak w tamtych czasach Ci ludzie byli w stanie tego dokonać, ale wciąż nie mogę się nadziwić i napatrzeć



__________________________________

Post Mikołajkowo jest. Najlepsze prezenty świata. Nie pisałam nic na ten temat to napiszę.
Co dostałam? JENI SENKA, czyli gra janga w trochę innym wydaniu, jedyna w swoim rodzaju bo z ich dopiskami na niemal każdym klocuszku<3

chyba jednak Instanbul w nowy rok.

Co do learning agreement wszystko już doszło. Pani B. podpisała, złożyła do dziekanatu, trzymać kciuki, żeby dziekan nie marudził, wszystko doszło z powrotem tu i był spokój.

Aha, miałam jeszcze wstawić swoją nadchodzącą pracę z malarstwa.
Od lewej strony: praca po pierwszych zajęciach od rozpoczęcia tematu, z prawej po drugich. Także drugie płótno Oli, pierwsze było złe, z wyobraźni, nie wiedziałam nic, jak się za to zabrać na każde moje pytanie odpowiedź była: 'tamam, oki, no problem, as you want' także.



całusy