poniedziałek, 12 listopada 2012

koniec z łakociami

A oto miejsce, które mijam niemal codziennie i od wczoraj walczę ze sobą, żeby nie wchodzić do środka

Baklawa w roli głównej

jeden z tych szalonych tortów wylądował nie tak dawno w naszych brzuchach z racji urodzin Marty..kolejny: 27.11 na urodziny Razwana

wszystkie najlepsze rzeczy, żegnajcie.. Będę silna i nie kupię więcej


Ekmek - głównie takie chleby można spotkać w sklepach, piekarniach na ulicy. Najlepsze jako doner za 1,5 liry na rogu głównej ulicy.

moc budzików
_______________

1. Znalazłam wreszcie kurtkę na deszcz. i sweter- może nie kolory wymarzone, ale za to tanio. Pieniądze odkładam na wyjazdy wszelakie :]
2. Jest szansa, że mnie ktoś odwiedzi, może nie na święta, aleee sylwester? czekam, zobaczym co z tego wyjdzie.
3. Projektowanie i uczenie się archicada once again, żenujące. Trzeba by się zmobilizować i nie tylko zrobić ten projekt tu, ale i zaległy z tamtego semestru. 
4. Postcards from Turkey, czyli posłałam pocztówki już w świat! Wciąż myślę nad paczką do domu na święta, alee jeszcze jest czas.
5. Basen, badminton, kosz, może kiedyś ścianka w końcu - dobrze mieć to zaraz obok uczelni i za darmo
6. Nowa zabawa tutaj - baseball kostkami cukru i kapciem, celuj- traf: Sebastian

Zaczynam czuć jak czas przez palce : (

2 komentarze:

  1. Myślałam, że archicad jest najgorszy, ale "na szczęście" trafił się teraz 3dsmax :-( Przywieź no jakieś słodycze! + sylwester w Turcji, suuuper

    OdpowiedzUsuń
  2. mam się bać? eh, przywiozę o ile się uda. Werka z Olą T. podobno patrzą na bilety. Przylećcie tugeda :>>

    OdpowiedzUsuń